Business pravo iz kuhinje: domaćice preko Facebooka prodaju ukusne, tople obroke! – Sarajevo Food Dictionary

Business pravo iz kuhinje: domaćice preko Facebooka prodaju ukusne, tople obroke!

Domaćice koje su se dosjetile ideje o prodaji obroka preko društvenih mreža, dobile su sjajan feedback i  biznis koji se konstantno širi i naravno-donosi odličnu zaradu.

Annise Middleton iz Stoke-on-Trenta, svoj alarm podešava u 5:00 sati za naredno jutro, bez obzira da li je vikend ili radni dan. Napravi otprilike 30 obroka dnevno, te ih sama dostavlja svojim klijentima koji hranu naručuju preko Facebook Marketplace-a. Njen je posao registrovan i propisi lokalne sanitarne inspekcije su uredno sprovedeni. Annise kaže kako je ovaj posao savršen za nju, pošto je majka četvoro djece i na ovaj način je dobila priliku da finansijski doprinese domaćinstvu, ali i da uvijek bude sa svojom djecom.

Još jedna domaćica-business-woman jeste i Nasrin Rehmanwala iz Cheltenhama, koja kaže da su prijatelji bili krivci za početak njenog biznisa.“Dobar glas se daleko čuje“ se definitivno obistinilo u Nasrininom slučaju, pošto su njeni prijatelji bili očarani fantastičnim jelima i tako su se i drugi zainteresovali i željeli  probati šta to spremaju Nasrinine čarobne ruke. I Nasrin je registrovala svoju djelatnost, a fokusirana je uglavnom na indijsku hranu, koje u njenom gradu, manjka. Narudžbe prima od ponedjeljka do petka, i primi oko desetak narudžbi sedmično. Kazala je kako je potresla jedna loša kritika na facebooku, jer se uvijek trudi napraviti preukusna, šarolika jela.

Johelis Zambrano iz Birminghama stvari radi na malo drugačiji način: naručena jela sprema u kuhinjama klijenata, u njihovom prisustvu. Tvrdi da joj je to bitno zbog povjerenja između mušterije i nje, te da voli transparentnost u svemu, ne samo u kuhinji. Ovaj je posao započela isključivo zbog fleksibilnosti, jer nikada nije bila pristalica tipičnog 9-17 radnog vremena, te jer ne osjeti nikakav pritisak i radi ono što istinski voli.

Glasnogovornica Agencije za sigurnost hrane (Food Safety Agency) rekla je kako ovakav biznis može da vodi bilo ko, bez obavezne kvalifikacije i zvanja kuhara, ali da je obavezno da posjeduje certifikat o higijenskim standardima i valjanosti hrane i sastojaka.

„Hrana koja sadrži alergene, meso nepoznatog porijekla, ili je kontaminirana bakterijama kao što je E.coli, zaista je česta pojava-zato niko ne bi trebao riskirati i dovoditi nečiji život u opasnost zbog vlastitog biznisa. Sve što djelatnici trebaju učiniti jeste prijaviti „firmu“ i sanitarna inspekcija će učiniti ostalo“ izjavila je glasnogovornica Agencije za sigurnost hrane.

Dodala je i kako postoje jasne regulative oko toga šta se može prodavati preko Facebooka, a šta je zabranjeno, te da će svi koji krše pravila biti sankcionisani na odgovarajući način. Zdravlje ljudi je najdragocjenije i jela koji potiču iz nečije kuhinje moraju zadovoljiti sve kriterije koji služe upravo-za očuvanje zdravlja i sigurnosti građana.

 


author
Piše: SFD
Let's get social

© 2017 - 2019. Sarajevo Food Dictionary