Da li biste probali nove Tic Tac bombone, pomiješane sa okusom Coca-Cole? – Sarajevo Food Dictionary

Da li biste probali nove Tic Tac bombone, pomiješane sa okusom Coca-Cole?

Da li biste probali nove Tic Tac bombone, pomiješane sa okusom Coca-Cole?

 Svi se sjećamo Tic Tac bombonica, koje se nikada nisu jele pojedinačno, već po nekoliko njih istovremeno. Djeca su uživala u njihovom okusu, ali ni odrasli nisu zazirali od istih. Kako je Coca-Cola 2019 godine bila jako raspoložena za nove saradnje, u cilju povećanja zarade i agresivnog reklamiranja brenda, desila se saradnja sa Tic-Tacom i donijela nešto potpuno novo: Coca-Cola Tic-Tac bombone.

   Container Tic-Tac-a nikada nije bio poseban i inovativan: proziran je i plastičan, sa logom Tic-Tac-a. Tako, ni pakovanje Coca-Cola Tic-Tac-a ne podrazumijeva ništa preinovativno i fantastično: prisutni su detalji crvene „Coca-Cola“ ambalaže i Tic-Tac loga. Okus je fuzija mente i Coca-Cole, koja je definitivno potencirana kao primarna nota.  Ovaj proizvod se na policama očekuje krajem januara i vjerujemo da će dobiti simpatije ljudi različitih dobnih skupina.

Coca-Cola Tic Tac bombone bit će dostupne u kutijama različite veličine i, kako su rekli glasnogovornici kompanija, bit će dostupne u ograničenim količinama i to u 70 zemalja širom svijeta. Kružila su govorkanja kako će proizvodi biti dostupni tek nekoliko sedmica prije Nove godine, te povučeni iz prodaje nakon što nastupi 2020.godina, što, ipak, nije bila istina. 

Ovo nije jedina inovacija Coca-Cole: U maju 2019 godine, lansirali su (NEW!) Coke proizvod iz 1985 godine, koji tada uopće nije bio popularan. To je bio rezultat suradnje sa producentima i ekipom Stranger Things serije, u kojoj se upravo spominje pomenuto piće, ali reakcije konzumenata bile su dosta podijeljene i nisu ispunile očekivanja Coca-Cola timova i cijeli je pokušaj označen kao potpuni fail.

Coca Cola je objavila i lansiranje Cinnamon-Coca-Cola pića, također ograničene količine, a kako već pretpostavljate, imat će okus cimeta pomiješanog sa Coca-Colom.

Što se tiče Tic-Tac kompanije, zanimljivo je da su uvijek potencirali niskokalorijsku vrijednost bombonica: samo 2 kalorije po bomboni. Međutim, u Sjedinjenim Američkim Državama su davno objavili da Tic-Tac proizvod, sam po sebi, sadrži čak 90% šećera, zajedno sa bojama i pojačivačima okusa, te je čak postojala i kampanja protiv konzumacije bombona. Ipak, nakon što je Tic Tac dospio u prodaju, dobili su sjajne kritike i većina djece se, prosto, zaljubila u razne okuse ove poslastice. Prvi dostupni okus bio je narandža, nakon čega su se pojavili i okus cimeta, limuna, peperminta, mandarine i manga. Bombone s okusom grožđa povučene su iz prodaje 1976 zbog amaranta, boje koja je označena kao potencijalno kancerogena.


author
Piše: SFD
Let’s get social

© 2017 - 2020. Sarajevo Food Dictionary

X