Jedan od najboljih restorana na svijetu i 5 tajni savršenog ugostiteljskog biznisa – Sarajevo Food Dictionary

Jedan od najboljih restorana na svijetu i 5 tajni savršenog ugostiteljskog biznisa

Chef Zaiyu Hasegawa, koji vodi tokijski restoran Den, ima posebnu, drugačiju filozofiju poslovanja i vođenja restorana, a koja se pokazala kao začuđujuće uspješna. Chef Hasegawa je počeo kuhati sa 18 godina, te je većinu svojih vještina stekao u Ryoteiju, japanskom ekskluzivnom restoranu u dijelu Japana poznatom po gejšama.

Restoran „Den“ otvorio je deceniju poslije, stvorivši autentično i divno mjesto u kojem je japanska kuhinja obogaćena modernim detaljima koji su se dopali apsolutno svakom posjetiocu. „Den“ je zasluženo uvršten na listu „World's 50 Best Restuarants“ i to na sjajno jedanaesto mjesto, a dobio je i nagradu Art of Hospitality, što svjedoči nepogriješivom gostoprimstvu koje izdvaja ovaj restoran od svih ostalih. Hasegawa je, tom prilikom, podijelio pet pravila od kojih nikada ne odstupa.

1. Bez online rezervacija

Uzeti telefon i nazvati restoran – jedini je način na koji možete rezervisati stol u „Denu“. Razlog tome jeste što osoblje želi da ostvari svojevrsni lični kontakt sa gostom, što postižu tako što čuju glas, način na koji osoba razgovora, strpljenje – što može kreirati određeni profil ličnosti, a sve to, dalje, omogući osoblju da adekvatno pristupe gostu i njegovim očekivanjima i željama.  Restoran prima rezervacije za maksimalno četiri gosta, najviše dva mjeseca unaprijed i nemoguće je rezervisati za nekoga drugog.

2. Vedra atmosfera, ali bez muzike.

Sala u „Denu“ je svijetla, sa velikom stolom postavljenim u centru restorana, a koji pruža pogled na otvorenu kuhinju.  Zastupljen je drveni namještaj, a muzika je ukinuta da bi gosti razgovarali jedni sa drugima, ali i da bi imali uvid u to da li su gosti zadovoljni uslugom. „Ako nekome ispadne, recimo, viljuška, osoblje reaguje jako brzo-što se ne bi moglo učiniti da je prisutna muzika. Ovako, možemo oslušnuti sve male nesreće koje se dese i brzo reagovati.“

3. Nikad dva ista menija, nikad dva ista jela

„Den“ adaptira menije za svakog gosta: „Personaliziramo menije na osnovu razgovora sa gostima i reakcijama na slijedove, ali i izbore pića. Ovo je olakšano ako je gost poznat i ako dolazi više puta, mada je to opet svojevrsni izazov – moramo osmisliti nešto novo i drugačije svaki put.“

4. Razvijajte stvarni odnos s gostima

Osoblje stupa u interakciju sa gostima, svaki put, prije svakog obroka. Kuhari često predstavljaju jela gostima, razgovaraju sa njima o meniju i na taj način dobiju informaciju o željama gostiju, ali i potencijalnim alergijama, ograničenjima što se tiče jela i slično.

5. Restorani nisu samo za ljude

U „Denu“ goste dočekuje Hasegawina čivava Puchi, čijim slikama obiluje Instagram. Puchi usreći goste, raznježi ih, i jednostavno stvori atmosferu doma. Hasegawa kaže da se gosti često vrate namjenski zbog Puchija, ne samo zbog hrane i sjajnog tima. Uostalom, kome ne bi odgovarao spoj divno uređenog restorana, ljubaznog osoblja i preslatkog psa?!


author
Piše: SFD
Let's get social

© 2017 - 2019. Sarajevo Food Dictionary