Savjeti za zdravu kožu – Sarajevo Food Dictionary

Savjeti za zdravu kožu

  1. Važnost probiotika

Kada se zdrava bakterijska flora u želdcu poremeti zbog stresa, infekcija, ili konzumiranja antibiotika, mogu se pojaviti probavne bolesti i kožni problemi kao što su akne, psorijaza i ekcem, kao i umorna koža i bore. Ako su zdrave bakterije van balansa u  vašim crijevima, otrovne bakterije mogu proći kroz mikroskopske rupe u zidu vašeg probavnog trakta i putovati po cijelom tijelu, uključujući i kožu, što uzrokuje upalu koja sprječava kožu od funkcioniranja ispravno.Najbolji način je da se uzima probiotički dodatak ili konzumirati fermentirane namirnice kao što su kefir, jogurt, kiselo mlijeko, miso, i kiseli kupus.

  1. Istražite prebiotike

Prebiotici su  hranjive tvari koje potiču rast dobrih bakterija u crijevima. Da biste spriječili kožne probleme, održavajte vaš probavni trakt naseljen sa dobrim bakterijama koje prekrivaju sluznicu crijeva i vrše poparavku sluznice kako neželjene tvari više ne mogu iscuriti van i izazvati iritaciju. Izvori su cjelovite žitarice, banane, luk, bijeli kuk, artičoke.

  1. Zdrave masne kiseline

Zdrave masti poznate kao omega-3 masne kiseline su eliksir za suhu kožu. Ne samo da su anti-upalne,  oni također vlaže kožu tako da ostane meka i fine linije su manje vidljive. Istraživanja pokazuju da konzumiranje omega-3 bogatim namirnica,čak može pomoći u zaštiti od sunčevih zraka i raka kože. Tuna, sardine, skuše, heringe, su odličan omega-3 masnih kiselina. Za one koji ne žele jesti ribu, laneno sjeme i čija sjemenke  nude alternativu.Pokušajte ih dodati u salate, u sokove, zobene pahuljice.

  1. Izaberite ljubičasto

Slobodni radikali-molekule sa nesparenim elektronima koji su proizvedeni kada je koža izložena UV zrakama ili zagađenim zrakom, kao što su ugljični monoksid ili dim cigareta- aktiviraju  lančanu reakciju koja može oštetiti gotovo svaku molekulu u tijelu, uključujući i važne čelijske strukture kože.

Jedan od najboljih načina da neutralizirate slobodne radikale je da jedete hranu koja je bogata antioksidantima, kao što su bobičasto voće, grah i lisnato povrće. Ljubičasto povrće i voće je izuzetno bitno kada je u pitanju vaš izgled.Ljubičasti kupus, maline, borovnice  su bogate antocijanidima, tip antioksidanata koji također pomažu u poboljšanju cirkulacije.Povećan protok krvi pomaže ishranu kožu hranjivim tvarima potrebnim za formiranje novih ćelija, kolagena i elastina.

 

Amela Ivković O'Reilly je jedna fenomanalna žena, koja svojom upornošću i unutarnjom snagom pomiće granice znanja i važnosti zdrave ishrane u BiH, a i šire.

Radila je s glavnim stručnjacima na području prehrane, biljnog porijekla, osteopatije, refleksologije, akupunkture i kognitivne psihologije. Radila je u klinikama u Dublinu, Londonu i Gran Canariji, gdje i dalje ima svoje klijente. Osim rada u privatnoj praksi, nedavno je na korporativnoj razini radila na projektu vodeće europske tvrtke DM i kreirala prehrambeni program, uključujući njihove proizvode iz Alnatura asortimana.

Kao član škole Family Macrobiotics redovno drži predavanja na različite teme za domaće stanovnike i za međunarodnu zajednicu na engleskom jeziku. Redoviti je gost na raznim TV i radio stanicama na različitim temama zdravlja i prehrane. Surađivala je na projektu UNDP-a u promicanju lokalne, organske hrane. Amela je članica irskog udruženja prehrambenih terapeuta, Udruženja nutricionističkih terapeuta iz Velike Britanije i Kraljevskog medicinskog udruženja Velike Britanije.

Predsjednica je Skupštine Udruženja Zelenog vijeća i zajedno trenutno rade na projektu edukacije školske djece o zdravom životu. Surađuje sa Smart Food iz Crne Gore na razvoju obrazovnih programa za djecu i odrasle na različitim temama vezanim za zdrav način života i prevenciju bolesti.

Više info na

http://nutricionista.ba/

https://www.facebook.com/aivkovicoreilly

https://www.instagram.com/amela_nutritionist/?hl=en


author
Let's get social
Vlogging Nutricionista.ba

© 2017 - 2019. Sarajevo Food Dictionary