Šta je novo u svijetu: Svijeće koje mirišu na McDonalds, Burger Kingov buđavi burger, tematski „Friends“ kafić… – Sarajevo Food Dictionary

Šta je novo u svijetu: Svijeće koje mirišu na McDonalds, Burger Kingov buđavi burger, tematski „Friends“ kafić…

Nije dostupan prevod. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Krenimo redom: Quarter Pounder Candle Pack je dio nove kolekcije dostupne preko Golden Arches Unlimited, online shopping sajta, za mušterije koje žele da im kuća miriše na hranu. U pakovanju možete dobiti šest svijeća, koje, na svojevrstan način, mirišu na različitu hranu. Narandžasta svijeća miriše na sir, smeđa miriše na govedinu, bijela svijeća, pak, miriše na bijeli luk, a crvena će vas podsjećati na kečap.

Ono što je zanimljivo, jeste da, ukoliko želite dobiti tu McDonalds atmosferu kući, ključ je da upalite sve svijeće odjednom i voila – zažmirite i uživajte u opojnim mirisima hrane. Za pakovanje svijeća će zaluđenici McDonaldsom morati izdvojiti oko 30 dolara.

Nakon što je Dan Sullivan na Instagramu objavio sliku burgera iz Burger Kinga, a koji je star 23 godine, pritom izgleda jednako svježe kao 1997 godine, ljudi su, blago rečeno, pošizili. Dan je ponukao ljude da počnu razmišljati o tome kakve to hemikalije unose u sebe, ali i djecu, zbog par trenutaka uživanja u okusu burgera. Nakon Sullivana, slika iste poente objavljena je na twitter profilu @JustTheOtherDave, a na kojoj je, tek malo isušen, bio pet godina star muffin iz Starbucksa. Komentari su prelazili broj od tri hiljade, i izražavali su kolektivnu paniku. Međutim, odgovor na pitanje kako je moguće da hrana izgleda svježa nakon toliko dugog perioda, uistinu je jednostavan: Prezervativi i konzervansi. Što više prezervativa sadrži hrana, to će duže izgledati svježa, a o uticaju istih na organizam se jako dugo polemiše i naučno je dokazano da određeni konzervansi i prezervativi mogu izazvati rak ždrijela, želuca, jednjaka i pankreasa. 

Tako, Burger King je, ponukan pomenutim postovima i komentarima, odlučio lansirati Whopper Burger, koji neće sadržati vještačke prezervative. Glavni logo ovog burgera glasi: „Ljepota prave hrane jeste što postaje – ružna.“ Whopper Burger će svjetlo dana ugledati krajem 2020 godine, a reklama pokazuje vremensku liniju od svježeg, tek napravljenog burgera, do truhljenja i buđanja istog. U 2018.godini, McDonalds je prestao dodavati vještačke aditive u svoje burgere.

„Friends“ – kultna serija čije sezone pravi fanovi znaju napamet. Prije par dana su potvrđene špekulacije o snimanju novih sezona, a u svoj toj euforiji objavljena je i vijest o otvaranju kafića u Manchesteru, u kome će glavna tema biti upravo ova serija. Gosti će morati rezervisati vrijeme za boravak na poznatom narandžastom kauču.

Kafić nosi naziv „Cup O'Joe“ i jelovnici i meniji uključuju sjajna jela; vegetarijanska, veganska, bifteke, keto jela, različite vrste doručka, više vrsta piva, viskija i drugih alkoholnih pića. Espresso kafe također broje preko 20 vrsta, a cijene istih se kreću od 3 do 5 dolara. Cijene koktela su 6 dolara, piva 5, a jumbo muffin svega 4 dolara, dok će ljubitelji pizze izdvojiti, otprilike, 14 dolara.

Cup O’ Joe planiraju organizovati svirke uživo, gdje će glavne zvijezde biti lokalni pjevači, ali i kvizove i karaoke noći.  Pravi obožavaoci serije „Friends“ moći će osvojiti vrijedne nagrade nakom mini-provjera znanja i informisanosti o pomenutoj seriji. Također, jedan od planova vlasnika Cup O'Joe jeste da većinu prihoda doniraju dječijoj bolnici u Wisconsinu.


author
Piše: SFD
Let's get social

© 2017 - 2019. Sarajevo Food Dictionary