Korona, izolacija i hrana: Koje vam namirnice trebaju? – Sarajevo Food Dictionary

Korona, izolacija i hrana: Koje vam namirnice trebaju?

S obzirom na novonastalu situaciju sa virusom COVID-19, a koja je pogodila cijeli svijet, neophodno je praviti pametne i racionalne odluke, krenuvši od preventivne izolacije, sve do izbora pravih namirnica za istu. Iako je potražnja za brašnom, uljem, šećerom panično porasla, postoje i druge namirnice, nepravedno zapostavljene, koje boravak u izolaciji, za koju ne znamo koliko će trajati, itekako olakšati. hrana za krizne situacije.

  1. Grah

Možete birati svježi ili konzervirani. Grah posjeduje jako puno vitaminq i potrebnih minerala, što će pomoći u ojačanju imunog sistema. Uz to, jako brzo zasiti, što je značajno u karantinu, s obzirom na veliku mogućnost prejedanja.

  1. Tjestenina

Tjestenina se podrazumijeva: jednostavna je za pripremanje, a dodavanje različitih umaka, sireva, dobit ćete sasvim solidan obrok za porodicu.

  1. Riža  

U uvjetima karantina, imate dovoljno vremena za pripremu rižota. Pazite kakvu rižu birate. Možete je, osim za slano jelo, iskoristiti i za, recimo, ukusni egipatski sutlijaš.

  1. Ribe u kozervama 

U ponudi marketa imate različite vrste konzerviranih riba: Sardine, skuše, haringu, tunjevinu… Osim što mogu jako dugo stajati u zalihama, zbog višegodišnjeg roka trajanja, možete praviti različita jela od njih: paštete, umake/dodatke za tjesteninu… Ne trebamo ni spominjati koliko je riba zdrava, zbog visokog udjela omega-3 masnih kiselina.

  1. Zamrznuto povrće

U nedostatku inspiracije, uvijek možete posegnuti za đuvečom ili graškom i napraviti odlično i zdravo jelo. Kupite nekoliko pakovanja različitog povrća i već ste sebi skratili muke oko smišljanja kvalitetnog jela.

  1. Supe

Krem supa od gljiva, paradajz-supa, pileća supa… Izbor je neograničen. Sjajno prija u stanjima prehlade i gripe, ali odlično dođe i kao svojevrsno predjelo za ručak. Koliko god supa kupili-neće biti previše.

  1. Zobene pahuljice

Doručak ne treba biti komplikovan, ali treba biti dovoljno hranjiv za pregurati dan. Tako, zobene pahuljice se čine najboljim izborom: u njih dodajte chia sjemenke, jabuke, banane, datule… Dobili ste energetsku bombu i zdrav obrok!

  1. Meso

Piletina, ćuretina ili riba: najbolji su izbor jer postoji mali milion varijacija u jelima. Zamrznite meso i obezbijedite sebi dnevni unos proteina.

  1. Đumbir, kurkuma, datule, citrusi, čurokotovo i maslinovo ulje 

Nabrojane namirnice su pravi enhanceri imuniteta. Od kurkume možete praviti Haldi Doodh, odnosno mlijeko sa kurkumom, koje je sjajno za organizam i imunitet, zbog odličnih antiinflamatornih i antibakterijskih svojstava, a možete je koristiti i kao začin za razna jela. O citrusima je priča ispričana više puta: Izvor su vitamina C, najboljeg antioksidansa. Čurokotovo ulje je dokazano odlično za jačanje imuniteta, u kombinaciji sa citrusima, chia sjemenkama i slično. Pokazalo se dobrim i u regulaciji homeostaze organizma i vraćanju sjaja suhoj koži. Datule možete jesti umjesto slatkiša: Obezbijedit ćete sasvim dovoljno šećera za normalno funkiconisanje, bit ćete siti, a bez unosa suvišnih i nezdravih ugljikohidrata. I zapamtite: Zdravlje dolazi iznutra!


© 2017 - 2020. Sarajevo Food Dictionary

X