Radite od kuće i konstantno ste gladni? Posegnite za ovim grickalicama! – Sarajevo Food Dictionary

Radite od kuće i konstantno ste gladni? Posegnite za ovim grickalicama!

Kako je COVID-19 počeo harati svijetom, mnoge kompanije i organizacije su, preventivno, odlučili dopustiti uposlenicima rad od kuće.

Raditi od kuće definitivno ima svoje benefite: ugodno vam je, ne trošite vrijeme na spremanje i žurno gledanje na sat da ne biste zakasnili; a čak i ako imate neki Skype sastanak, uvijek možete nabaciti sako, a ostati u donjem dijelu pidžame (psst, čuvat ćemo tu tajnu :).

Međutim, kada radite od kuće, zna se desiti da često posežete za različitim grickalicama, iz prostog razloga što podsvjesno znate da ih imate u kući i upravo vas ta podsvijest pobijedi. Zbog ovoga, javlja se veliki rizik od debljanja, što baš i nije poželjno. Ne želite iz izolacije izaći u jednom konfekcijskom broju veći! Ako vam je teško kontrolisati se, ne brinite – u nastavku ćemo vam predstaviti nekoliko grickalica u kojima možete, bez grižnje savjesti, uživati dok radite. Prijatno!

Orašasti plodovi

Orašasti plodovi su sjajni kao grickalica, ali i, generalno, zbog svojih svojstava. Mogu vam pomoći čak i u ojačanju imuniteta, ubrzavaju metabolizam, a i često znaju suzbiti apetit i nećete imati potrebu za nekim drugim, dodatnim i većim obrocima. Bademi vam, također, mogu pomoći u gubljenju kilograma. U svoj miks  možete dodati i suhe grožđice, koje su odlične za ljude koji imaju blagu anemiju, zbov visokog udjela željeza, ali morate pripaziti sa unosom, pošto imaju dosta šećera.

Tamna čokolada

Iznad 70% kakaa molit ću! Tamna čokolada je zdrava za kardiovaskularni sistem, za zdravi sjaj kože i preukusna je. Istraživanja su pokazala i da pozitivno utiče na raspoloženje. Zvuči kao prava superhrana, zar ne?

Kokice

Kokice imaju visok udio vlakana i proteina, a dokazano je i da povoljno djeluju na gubitak kilograma. Posjeduje jako puno antioksidanata – prema nekim nutricionistima čak i više od voća i povrća. Dugo su ih povezivali i sa smanjenjem rizika za obolijevanje od raka gastrointestinalnog trakta.

Ako ne volite klasične kokice, uvijek možete napraviti neki brzi sos, kao naprimjer:
Smeđi maslac i limun – na srednje jakoj vatri zagrijte 6 kašika maslaca i kuhajte 7 minuta, da maslac postane smeđ. Maknite s vatre i umiješajte 1,5 kašikicu ribane limunove kore. Posolite.

BBQ – U tavi otopite 4 kašike maslaca, umiješajte 1 kašičicu kumina, 1 kašičicu paprike, 1 kašičicu sušenog češnjaka, 1 kašičicu čilija (sve u prahu), 1 kašiku BBQ umaka i prstohvat bibera. Dobro posolite i dobro promiješajte.

Plavi sir i bademi – U tavi otopite 4 kašike maslaca, smrvite 1 šolju plavog sira po vlastitom izboru i 1 šolju tostiranih nasjeckanih badema.

Slani štapići

Ako vam treba nešto hrskavo i ukusno, probajte štapiće sa heljdinim brašnom. Osim što su preukusni, dijabetičari ih mogu jesti, a uz sve to – snižavaju holesterol i visok krvni pritisak. Štite srce, jer imaju veliku koncentraciju magnezija i vlakana. Zar može bolje od ovoga, ukusno, hrskavo i zdravo? Uživajte!


© 2017 - 2020. Sarajevo Food Dictionary

X