Tuna filet sa wok povrćem – Sarajevo Food Dictionary

Tuna filet sa wok povrćem

🐠‘Morska teletina’, kako u žargonu nazivaju tunu jedna je od najpoznatijih i najomiljenijih vrsta riba. Konzumacija ovog mesa dovodi do normalizacije srca i mozga, izvrsna je prevencija smanjenja vida, a također je bitna u prevenciji  nastanka i razvoja karcinoma. Osim toga tuna je vrlo korisna za borbu protiv bolova kod  artritisa. Zahvaljujući Omega-3 kiselinama, konzumiranje tune smanjuje rizik od alergijskih reakcija.

👩🏻‍🍳Tajna dobro ispećenog tuna odreska je u VISOKOJ TEMPERATURI.
Većinu riba bitno je peći polako na temperaturi srednje jačine. Ipak, to pravilo ne vrijedi i za tunu.
Tuna sadrži enzime koji polaganim zagrijavanjem postaju veoma aktivni rezultirajući gnjecavim mesom ribe. Zato je tunu najbolje staviti na vruće ulje kako bi se enzimi trenutno inaktivirali i tuna steak zadržao svoju strukturu.
Idealno je peći dvije minute sa  obje strane – ukoliko volite siroviju ribu onda je minut dovoljan.

🐠Sastojci:

  • tuna odrezak ne narezati pretanko (otprilike 2-3 cm), vodite računa da je svježa iz vaše ribarnice
  • posliti, pobiberiti i staviti par kapi limunovog soka sa obje strane
  • Povrće isječi na trakice, lisitće (mrkva, luk, bijeli luk, gljive, blitva)
  • 2 supene kašike kokosovog putera
  • 2 supene kašike sezamovih sjemenki po odresku
  • 3 supene kašike soja sosa ( tamari je bez glutena)
  • 3 supene kašike susamovog ulja

🐠Prirema:

  • Panirati ribu u susamove sjemeke.
  • Zagrijati tavu i dodati kokosov puter.
  • Prvu stranu peći minutu i 40 sekundi otprilike.
  • Drugu stranu peći 90 sekundi.
  • U medjuvremenu ide povrće u wok tavu koju ste prethodno zagrijali i stavili kokosov puter, pečete 3-5 min i onda dodajete na kraj soja sos (tamari) i susamovo ulje.
  • servirati na tanjir povrće i  tuna odrezak.

👩🏻‍🍳Prijatno!


author
Piše: SFD
Tekst by:

Amela Ivković O’Reilly

Amela Ivković O’Reilly je jedna fenomanalna žena, koja svojom upornošću i unutarnjom snagom pomiće granice znanja i važnosti zdrave ishrane u BiH, a i šire.

Radila je s glavnim stručnjacima na području prehrane, biljnog porijekla, osteopatije, refleksologije, akupunkture i kognitivne psihologije. Radila je u klinikama u Dublinu, Londonu i Gran Canariji, gdje i dalje ima svoje klijente. Osim rada u privatnoj praksi, nedavno je na korporativnoj razini radila na projektu vodeće europske tvrtke DM i kreirala prehrambeni program, uključujući njihove proizvode iz Alnatura asortimana.

Kao član škole Family Macrobiotics redovno drži predavanja na različite teme za domaće stanovnike i za međunarodnu zajednicu na engleskom jeziku. Redoviti je gost na raznim TV i radio stanicama na različitim temama zdravlja i prehrane. Surađivala je na projektu UNDP-a u promicanju lokalne, organske hrane. Amela je članica irskog udruženja prehrambenih terapeuta, Udruženja nutricionističkih terapeuta iz Velike Britanije i Kraljevskog medicinskog udruženja Velike Britanije.

Predsjednica je Skupštine Udruženja Zelenog vijeća i zajedno trenutno rade na projektu edukacije školske djece o zdravom životu. Surađuje sa Smart Food iz Crne Gore na razvoju obrazovnih programa za djecu i odrasle na različitim temama vezanim za zdrav način života i prevenciju bolesti.

Više info na

http://nutricionista.ba/
https://www.facebook.com/aivkovicoreilly
https://www.instagram.com/amela_nutritionist/?hl=en

Let’s get social

© 2017 - 2020. Sarajevo Food Dictionary

X